spam mails

U

User 3217

Seid einigen tagen bekomme ich echt komische spam mails ich frag mich was die sich da ausdenken! :lol2:

Hier mal nen auszug.
p.s ich kann leider nicht richtig englisch.:happy:

Our Ref: FGN/CBN/NIG/06/2008.
SUBJECT: Immediate Release of Your FUND Via ATM CARD

ATTN; THE BENEFICIARY

I wish to use this medium to inform you that your CONTRACT/INHERITANCE Payment of USD$6,500,000.00 from CENTRAL BANK OF NIGERIA have been RELEASED and
APPROVED for onward transfer to you via an ATM CARD which you will use to withdraw all the USD$6,500,000.00 in any ATM SERVICE MACHINE in any part of the
world, but the maximum you can withdraw in a day is USD$6,500.00 Only We have mandated IBTC CHARTERED BANK PLC, to send you the ATM CARD and PIN NUMBER which
you will use to withdraw all your USD$6.5 Million Dollars in any ATM SERVICE MACHINE in any part of the world, but the maximum you can withdraw in a day is
USD$6,500.00 Only.

You are therefore advice to contact the Head of ATM CARD Department of IBTC
CHARTERED BANK PLC;
Contact Person: Mr.David Eke,
Office email address: mr.davideke@yahoo.co.uk
Open phone number: + 234 80 305 13555

Tell Mr. David Eke, that you received a message from the New Federal Ministry of Finance, Federal Republic of Nigeria instructing him to send you the ATM
CARD and PIN NUMBER which you will use to withdraw your USD$6.5 Million Dollars in any ATM SERVICE MACHINE in any part of the world, also send him your direct
phone number and contact address where you want him to send the ATM CARD and PIN NUMBER to you. We are very sorry for the plight you have gone through in
the past years. Thanks for adhering to this instruction and once again accept our congratulations.

I wait for your response.

Yours Sincerely,

Mrs.Gloria Watson
PAYMASTER GENERAL

Sogar eine Telefon Nummer?!:happy:

Hat jemand auch schon so eine Mail bekommen?
Ich mach mir echt sorgen.

U

User 2992

gibt schon nen Fred dazu, und der fängt natürlich mit "Heute schon....." an

U

User 3217

Achso habs mir nicht angeguckt!
Werde ich aber jetzt machen danke Ottmar.

U

User 670

Kein Problem Adriano. Echt nicht böse gemeint: mit Googlen findet man sowas ruckzuck raus.

Was ich gerade lese:

the ATM CARD and PIN NUMBER which
you will use to withdraw all your USD$6.5 Million Dollars in any ATM SERVICE MACHINE

Den Automaten möchte ich sehen, wo man mal eben 6,5 Mio. $ zieht :lol2:

Interessanterweise funktioniert die Nigeria-Masche angeblich wirklich gut, hauptsächlich bei ansonsten gebildeten, einigermaßen wohlhabenden Menschen -> Gier macht blind.

U

User 4282

Your Mail

guckst du hier weist du was abgeht

http://www.nigeria-connection.de/

U

User 3217

Boar nur wegen diesen dummen Mails muss ich mir ein Spam Filter anschaffen. :mad:

U

User 262

6,5 Millionen Dollar, was issen das, 100 € ?(

Wer stellt sich denn heutzutage noch an einer ATM Slotmashine an wenn da nur so läppisches Trinkgeld rausklimpert. Nee Du, da flieg ich lieber nach Nigeria und kauf mir einen Gebrauchtwagen :D

Oben