Sie zweifeln an jemandem, der neu in dieser Community ist

U

User 28937

Hallo allerseits und entschuldige mich zunächst für mein Deutsch, ich benutze die mythische Google Übersetzer :(

Ich bin Spanier, aber ich interessiere mich sehr für diese Community. Ich habe das 24-Stunden-Daytona-Rennen gesehen und bin beeindruckt von dem, was mit Assetto Corsa erreicht werden kann. Ich hatte fast immer in anderen Simulatoren wie * IRACING * gespielt. Könnte mir jemand eine kleine Zusammenfassung geben, ob ich an den Rennen dieser Community teilnehmen kann? Und welche Anforderungen sollte es haben?

Danke für alles.

U

User 22285

hola, necesitas un volante. Lo mejor es que tengas la simulación que quieres jugar en la computadora. También tiene que pagar la tarifa de medio año de 10 €, lo hace en Actualización de la cuenta del Foro Virtualracing. luego puede registrarse para los eventos individuales que tiene para ver cuándo se llevan a cabo y luego participar allí. Sería bueno si tuvieras tu propia piel para tu vehículo. Atentamente, Jonas Tornow Traducido con Google Translate

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

U

User 28937

hola, necesitas un volante. Lo mejor es que tengas la simulación que quieres jugar en la computadora. También tiene que pagar la tarifa de medio año de 10 €, lo hace en Actualización de la cuenta del Foro Virtualracing. luego puede registrarse para los eventos individuales que tiene para ver cuándo se llevan a cabo y luego participar allí. Sería bueno si tuvieras tu propia piel para tu vehículo. Atentamente, Jonas Tornow Traducido con Google Translate

Vielen Dank für die schnelle Antwort und für die Mühe, die Antwort auf Spanisch zu schreiben :)

Wenn ich diesen Simulator seit 6 Jahren spiele. Und er hat vor genau einem Jahr ein Team gegründet, ANX E-Sport heißt, falls Sie uns auf Twitter finden wollen.

Perfekt Ich werde herausfinden, wo ich diese 10 € aus dem Forum bezahlen kann, und dann werde ich weiter gegen meinen Nullgebrauch von Deutsch kämpfen, haha

Danke noch einmal

U

User 525

hi carlos, before using google translator, which often brings results that can be misunderstood, i would propose writing in english.

one thing important for users from outside germany: you need a good connection to our race-servers, otherwise a bad ping might result in massive lags, which might cause accidents, which might result in being banned from the races.

U

User 28937

hi carlos, before using google translator, which often brings results that can be misunderstood, i would propose writing in english.

one thing important for users from outside germany: you need a good connection to our race-servers, otherwise a bad ping might result in massive lags, which might cause accidents, which might result in being banned from the races.
I understand, my home connection right now is 600Mg, I don't know if it will be enough. What I can't find in the forum is the 10€ upgrade that I was told about before.

U

User 14873

This is not correct information. The participation fee is only due when you are firmly included in the driver field of a series and it is 20.00 euros for half a year. You can take part in test races and free events without paying anything.

U

User 22285

This is not correct information. The participation fee is only due when you are firmly included in the driver field of a series and it is 20.00 euros for half a year. You can take part in test races and free events without paying anything.

Tschuldige Frank war früher immer 15€ jetzt sind’s ja 20€ ganz vergessen

U

User 28937

ahh ok perfect, thanks for that information. I will look for the series I like the most. Right now I'm interested in the endurance races, but I'll keep looking. Thanks to all of you, I also saw that there are some spanish people around here.

Oben