[GPL] New movie-Starwars Outlaws by Jason Woods

U

User 62

EPISODE ONE - Outlaws:
A long, long time ago on a virtual race
track 4 mouse clicks away, lived a species
known as Outlaws from the planet Papyrus
who suffered greatly at the hands of alien race
drivers from the planet Huttu. This planet
and it's inhabitants known as the Negative
Rankers fought long battles on the Papyrus
race tracks sweeping all before them and
threatening their world. The inhabitants of
Papyrus knew they must practice their craft
if they were to beat the Negative Rankers
and claim back their planet. So off they went
in search of the speed they needed to defeat
the evil Huttu's but, it didn't quite go the way
they planned.............

Get it here or mirrored here Thankyou to the guys at GPLEA that offered me the use of their shiny new Honda RA300. It took quite a battering in the making of this movie and I'm sorry but you can have it back when the panel beaters are finished with it. Blame Coopz, he was the one driving it. Also thankyou to the guys that sent me replays, lots of great ones that I think I have made look very ordinary so thanks and sorry. It's about 38meg zipped so it's pretty big but it didn't look too good at a lower quality. That Honda needs to look nice when it crash's. Also thanks to Norbs who helped me set up a mirrored site very quickly so hopefully you won't have to worry about it slowing down and blah blah..........enjoy.

- - - - - - -
My GPL Movies Race with realistic damage and save your replays.

U

User 57

Saugeil :). Wenn die jetzt nur ein paar weniger Unfälle und dafür mehr Rennaction einbauen, wär's perfekt. Aber vorallem Intro und Outro sind brilliant.

Bernard

U

User 107

Stimmt,
die Videos bestehen seit Beginn der "GPL Video Ära" fast ausschliesslich aus Unfällen. Und, dieses dämliche '80-Post-Rock-Gitarren-Geschrammel nervt auch gewaltig ...

U

User 17

hmm, kann mir mal bitte jemand sagen, welcher Track das ist, bei Zeitindex 2:06 Minuten; kommt mir irgendwie unbekannt vor ?(

Marco

U

User 112

hi,

weiß jemand von euch, von wem der song in dem video ist?

gruß
martin

U

User 163

Hallöle,

ich hab mir jetzt auch schon einige GPL-Videos gezogen. Damit wollte ich eigentlich diverse Freunde und Familienmitglieder beeindrucken :)

Technisch sind diese Videos ja z.T sehr gut gemacht, aber wie oben schon bemerkt bestehen diese aus soooo vielen Crashszenen, daß die ganze Rennerei in einem sehr unprofessionellen Licht erscheint. Man meint, da würden nur Idioten rumfahren. :rolleyes:

Wenn jemand Videos mit schönen spannenden Rennszenen hat, die unser Hobby richtig gut präsentieren, dann mal raus mit der Sprache. Bin für jeden Link und jede Empfehlung dankbar.

Oben