[DIY] USB Force Feedback Controller

U

User 30835

hello, there is a source code for this project?
(i want to recompile and little modify to gd32f103 with hid bootloader or if this will be too slow, to the esp32-s2, r-pi pico, itp)

U

User 23862

Вен их MMosForceFeedback2014 öffnen möchte. Ich bekomme den Fehler "0xc00007b".
Когда я хочу открыть MMosForceFeedback2014. Я получаю ошибку «0xc00007b».

U

User 13499

Hallo Leute,

Habe ein kleines anliegen an euch.

Habe einen Lenze Reimer Motorsport

Einstellungen MMos ist kein Problem, nur kann mir jemand vielleicht ein paar InGame Settings bereit stellen für die verschiedensten Sims?

rFactor 2
AC
ACC
RRE
iRacing
etc.

Wäre euch sehr dankbar.

LG Thomas

U

User 31665

Hello good morning,
I have purchased a st32411-disk board to implement a game device with MMOS, but the PC does not recognize it ... from what I have been able to read, this board is not compatible with MMOS and the compatible one would be stm32fg407vet6, someone knows where it can be get said board and if it is still operational for MMOS?

Thanks in advance

U

User 10296

Hello good morning,
I have purchased a st32411-disk board to implement a game device with MMOS, but the PC does not recognize it ... from what I have been able to read, this board is not compatible with MMOS and the compatible one would be stm32fg407vet6, someone knows where it can be get said board and if it is still operational for MMOS?

Thanks in advance

I see lots of them floating around at AliExpress and eBay.

U

User 11065

I think the right one ist VGT6. Can't remember accuratly, but I have tested several other boards due to EOL of th VGT6 and nothing worked.

U

User 31219

hallo, ich habe ein problem beim zusammenbauen... Nämlich wenn ich den Encoder an stm32f4vet anschließe wie es sein soll, also 0v-gnd; aus a-pa0 'aus b-pa1; aus z-pa2; 5v-5v und ... der Encoder liest überhaupt nicht. Ich kann es drehen und gar nichts. Hat jemand eine Ahnung, woran es liegen könnte? Beim Radcheck funktioniert der Motor einwandfrei. Ich bin Anfänger und zähle auf eure Unterstützung: D

Oben